Odprężony etatowiec pracuje szybciej . To jasne, aczkolwiek klimatu jaki widać w biurze nie można ignorować. Gdy bywa kiepski, wzrasta fala wypowiedzeń, podwładni nie realizują zadań , a niedostatek chęci poświęcenia się w zadania powoduje straty w firmie. W jaki sposób zatem zadbać o dobrą atmosferę? Zapewniając zespołom niekiedy trochę rozrywki. Na przykład za pomocą zabawy teambuildingowej w postaci zabawy miejskiej. Czy gry terenowe to dobry sposób na imprezę dla teamu? Przede wszystkim z powodu tego, że są niebanalną metodą rozrywki. Wiele firm w obszarze eventów dla pracowników proponuje takie aktywności jak wyjazdy, zabawy taneczne , bilard. Podwładni bywają już znudzeni ciągle tymi samymi rodzajami imprez . Promocyjne gry miejskieGra terenowa to powiew świeżości – co może ich zachwycić i umożliwia uczestnictwo w nietuzinkowym evencie. Gry miejskie to dodatkowo aspekt budowania zespołu. W miejsce tradycyjnego warsztatu, jaki często jest ponadplanowo obmyślany obok wydarzenia dla firmy, części dynamiki grupy i treningu związanego z otwartością i rozwiązywaniem problemów można dołączyć w grę treasure hunting . Podwładni nawet nie zauważą, że dzięki wspólnym ćwiczeniom i walce pomiędzy zespołami zacieśnią się relacje w grupie, a ludzie mocniej się dopasują. Gry miejskie pozwalają również na dopasowanie tematu do indywidualnych potrzeb graczy i całej organizacji. Zadania są w stanie być przygotowane w oparciu o cele firmy, dbać o misję organizacji, dla której gra będzie opracowywana. Eventy terenowe organizacja jest w stanie wykorzystać nie jedynie przy okazji zabawy dla pracujących osób – ta rodzaj imprezy działa doskonale też jako opcja budowania employer brandingu pracodawcy, sposób promocji korporacji lub jej produktów, zabawa dla kontrahentów firmy.